Motor a pohonná jednotka
Původní základ tvoří řadový pětiválec Audi 2,2 l (UR-Quattro), precizně převrtán v ABT na 2,5 l. Maximální výkon činí 530 HP (390 kW) díky výrazným úpravám řídící jednotky, zesílenému přeplňování a mechanickým zásahům. Převodovka je 6stupňová manuální, sportovně laděná pro rychlé a přesné řazení. Quattro pohon s originální ABT kardanovou hřídelí optimalizovanou na vysokou zátěž.
Původní základ tvoří řadový pětiválec Audi 2,2 l (UR-Quattro), precizně převrtán v ABT na 2,5 l. Maximální výkon činí 530 HP (390 kW) díky výrazným úpravám řídící jednotky, zesílenému přeplňování a mechanickým zásahům. Převodovka je 6stupňová manuální, sportovně laděná pro rychlé a přesné řazení. Quattro pohon s originální ABT kardanovou hřídelí optimalizovanou na vysokou zátěž.
Vnitřní komponenty motoru prošly precizními úpravami: kované písty pro vysoký tlak a pevnost, sportovní vačkové hřídele s ostřejším zdvihem pro lepší průběh výkonu, optimalizované sací i výfukové svody pro maximální plnění válců. Výkonný intercooler efektivně ochlazuje nasávaný vzduch a posílené olejové čerpadlo spolu s vylepšenou cirkulací chladicí kapaliny zajišťují dlouhodobou spolehlivost.
Vnitřní komponenty motoru prošly precizními úpravami: kované písty pro vysoký tlak a pevnost, sportovní vačkové hřídele s ostřejším zdvihem pro lepší průběh výkonu, optimalizované sací i výfukové svody pro maximální plnění válců. Výkonný intercooler efektivně ochlazuje nasávaný vzduch a posílené olejové čerpadlo spolu s vylepšenou cirkulací chladicí kapaliny zajišťují dlouhodobou spolehlivost.
ECU s individuálním sportovním mapováním od ABT reaguje na specifika každého motoru, preferované palivo je 98 oktanů. Chladicí systém má rozšířené chladiče a zvýšenou kapacitu výměníku tepla. Olej je doporučen měnit každých 10 000 km při každé roční prohlídce. Nutná pravidelná kontrola funkce turba, intercooleru i bezpečnostních brzdových systémů.
ECU s individuálním sportovním mapováním od ABT reaguje na specifika každého motoru, preferované palivo je 98 oktanů. Chladicí systém má rozšířené chladiče a zvýšenou kapacitu výměníku tepla. Olej je doporučen měnit každých 10 000 km při každé roční prohlídce. Nutná pravidelná kontrola funkce turba, intercooleru i bezpečnostních brzdových systémů.
Rozšířený wide-body kit ABT z kevlar-karbonu zásadně mění siluetu vozu. Součástí jsou výrazné nárazníky, kapota s větracími otvory, karbonová přední mřížka a difuzor. Rozšířené blatníky a prahy podtrhují agresivní vzhled.
Rozšířený wide-body kit ABT z kevlar-karbonu zásadně mění siluetu vozu. Součástí jsou výrazné nárazníky, kapota s větracími otvory, karbonová přední mřížka a difuzor. Rozšířené blatníky a prahy podtrhují agresivní vzhled.
Karbonové prvky (kapota, difuzor, střešní panel) přispívají ke snížení hmotnosti i k zajištění chlazení klíčových komponentů. Vozy dostupné v bílé nebo gloss černé, s černými světly a zadním LED panelem „Coupé“.
Karbonové prvky (kapota, difuzor, střešní panel) přispívají ke snížení hmotnosti i k zajištění chlazení klíčových komponentů. Vozy dostupné v bílé nebo gloss černé, s černými světly a zadním LED panelem „Coupé“.
Povrch karbonu ošetřujte 2× ročně speciálními prostředky pro zvýraznění struktury. Lak chraňte keramickým nátěrem, zejména exponované díly (nárazník, kapota, difuzor).
Povrch karbonu ošetřujte 2× ročně speciálními prostředky pro zvýraznění struktury. Lak chraňte keramickým nátěrem, zejména exponované díly (nárazník, kapota, difuzor).
Kované bílé ABT 5-hvězdicové disky (9,5 × 17″) obuté do Michelin pneumatik laděných na maximální grip. Brzdy velkých rozměrů se čtyřpístkovými třmeny zajišťují stabilní zpomalení.
Kované bílé ABT 5-hvězdicové disky (9,5 × 17″) obuté do Michelin pneumatik laděných na maximální grip. Brzdy velkých rozměrů se čtyřpístkovými třmeny zajišťují stabilní zpomalení.
ABS systém s upravenou kalibrací pro sportovní brzdění. Komplexně přepracovaný podvozek ABT – nové pružiny, tlumiče a upravená geometrie pro ideální vyvážení komfortu a přilnavosti.
ABS systém s upravenou kalibrací pro sportovní brzdění. Komplexně přepracovaný podvozek ABT – nové pružiny, tlumiče a upravená geometrie pro ideální vyvážení komfortu a přilnavosti.
Pro správnou funkci doporučeno pravidelně kontrolovat uchycení podvozku i stav brzd. Pokud možno používejte výhradně homologované náhradní díly.
Pro správnou funkci doporučeno pravidelně kontrolovat uchycení podvozku i stav brzd. Pokud možno používejte výhradně homologované náhradní díly.
Exkluzivní interiér z programu ABT Individual kombinuje pravou kůži a Alcantaru s diamantovým prošitím na sedadlech a výplních dveří. Skrytý bezpečnostní rám integrovaný pod čalouněním zvyšuje tuhost a bezpečnost.
Exkluzivní interiér z programu ABT Individual kombinuje pravou kůži a Alcantaru s diamantovým prošitím na sedadlech a výplních dveří. Skrytý bezpečnostní rám integrovaný pod čalouněním zvyšuje tuhost a bezpečnost.
Replika palubní desky Sportquattro, černý volant s alcantarou, hliníkové pedály a analogové přístroje v kontrastních barvách tvoří harmonii funkcionality a stylu. Recaro Sportster CS sedadla umožňují použití závodních pásů.
Replika palubní desky Sportquattro, černý volant s alcantarou, hliníkové pedály a analogové přístroje v kontrastních barvách tvoří harmonii funkcionality a stylu. Recaro Sportster CS sedadla umožňují použití závodních pásů.
Vysoce výkonné audio přes Blaupunkt Bremen (Bluetooth, USB, CD). Individuální možnosti úprav na přání zákazníka.
Vysoce výkonné audio přes Blaupunkt Bremen (Bluetooth, USB, CD). Individuální možnosti úprav na přání zákazníka.
Vůz je založen na originálním Ur-Quattro, zachovává původní šasi pro legální registraci v kategorii H-věk (nižší daně/pojištění v Německu). Servisní intervaly: vyměňte motorový olej každých 10 000 km.
Vůz je založen na originálním Ur-Quattro, zachovává původní šasi pro legální registraci v kategorii H s možností registrovat vozidlo na standardních bílých SPZ.
Servisní intervaly: motorový olej každých
10 000 km.
Kontrolujte turbo a intercooler každých 20 000 km, včetně seřízení brzd a ABS. Provádějte pravidelné kontroly upevnění bezpečnostního rámu a stav povrchových úprav karbonových dílů.
Kontrola turba a intercooleru každých 20 000 km, včetně seřízení brzd a ABS, kontroly upevnění bezpečnostního rámu a stav povrchových úprav karbonových dílů.
Karbonové prvky udržujte neabrazivními prostředky. Lak vyžaduje ochranu keramickým/ hybridním nátěrem. Dbát na pravidelné technické prohlídky dle předpisů.
Karbonové prvky je třeba udržovat neabrazivními prostředky. Lak vyžaduje ochranu keramickým/ hybridním nátěrem. Dbejte prosím na pravidelné technické prohlídky dle předpisů výrobce.