Vnitřní komponenty motoru
Kované písty Mahle Motorsport typ 81,5 mm, titanové ojnice Pauter a ložiska ACL Race. Sportovní vačky Cat Cams s profilem 3656, zdvih 11,5 mm. Ventily vyrobené z Inconelu (sací 33 mm, výfuk 28 mm).
Sací a výfukový svod Inox 321, turbomanifold od Asimotorsport. Intercooler Wagner Tuning Competition. Olejové čerpadlo upravené z modelu RS2. ECU ABT Sportline s mapováním pro palivo min. 98 oktanů.
Základní charakteristiky
Původní základ: Řadový pětiválec Audi 2,2 l (UR-Quattro), převařený blok v ABT ze slitiny 034103021AN, převrtán přesně na 2,5 l se zachováním originálního katalogového čísla.
Objem po úpravě: 2 480 cm³, přeplňování pomocí turbodmychadla Garrett GTX3076R, tlaky až 1,8 bar. Výkon: 530 HP (390 kW) při 6 200 ot/min.
Převodovka: 6stupňová manuální Getrag 01E, převodové poměry uzpůsobené pro sportovní účely. Pohon: quattro s kardanem ABT Motorsport, katalogové číslo ABT-QUA-DRIVE.
V motoru je instalováno výkonné turbodmychadlo Garrett GTX3076R. Tento typ nabízí rychlý náběh plnicího tlaku, vysokou spolehlivost a špičkový výkon až do vyšších otáček. Maximální plnicí tlak dosahuje hodnot až 1,8 bar.
Hlavní chladič ZF Motorsport, zvětšený intercooler, přídavné vodní čerpadlo Pierburg.
Výměna oleje: Motul 300V každých 10 000 km nebo 1× ročně. Kontrola ventilové vůle každých 20 000 km (příp. před závodem). Kontrola těsnosti svodů, rozvodového řemenu a výměna vzduchového filtru každých 15 000 km. Roční technická prohlídka.




